Moederdag - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu Moederdag - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

Moederdag

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

11 Mei 2014 | Spanje, Rabanal del Camino

11 mei 2014
Vandaag (iedere dag trouwens) voel ik me zo verbonden met m'n kinderen. Ik ben niet lijfelijk aanwezig op deze moederdag maar zeker wel in gedachte. Ik heb onderweg een hart voor ze gemaakt om te laten zien dat ik ontzettend veel van ze hou. Ze
zijn mijn grote trots, mijn allerdiepste liefde. Hier op de Camino heb ik al vaak uitgelegd dat ' they are so beautiful, inside and outside'. Vandaag hebben ze een ontbijt zonder hun moeder. Ik hoop dat ze leren dat je niet altijd in de buurt hoeft te zijn om er toch voor ze te zijn. Dat je best eens voor jezelf kunt kiezen, zonder de ander uit het oog te verliezen. Dat 'loslaten' betekent ' vertrouwen hebben'. Ik hoop dat ik vooral voor hen een voorbeeld ben om het leven te leven!

(En dat geldt ook voor Margreet naar haar kinderen)

  • 11 Mei 2014 - 11:34

    Anja:

    En zo is het, Marike.
    Fijne moederdag!

  • 11 Mei 2014 - 16:27

    Anne:

    vanochtend Jet opgehaald van de Oostenrijk reis van de PAX.
    zoveel verhalen over de bergen, canyoning en al het moois om haar heen, zodat je vergeet dat het Moederdag is. en dan ineens tijdens het wassen van alle spullen, ( echt geen berg parfum ) realiseer je dat dit eigenlijk geen werk is voor Moederdag maar het moet want morgen is er weer een werkdag ! ben stik jaloers op je vandaag !!! geniet van al het moois, de ruimte en alle fijne mensen.
    liefs Anne

  • 11 Mei 2014 - 18:33

    Silvia Speelman :

    Mooie woorden!!!

  • 12 Mei 2014 - 09:54

    Greet:

    In tranen je bericht gelezen over moederdag, je hebt het prachtig verwoord. Deze tranen zijn van geluk omdat ik dit jaar moederdag vierde met Bas! Een groter cadeau kon ik mij niet wensen, maar toch was er nog een extra presentje, hij mag vanaf a.s. woensdag een week naar huis. Dat is het omgekeerde Marike, jij bent nu met moederdag niet bij je kinderen en ik juist weer wel bij mijn kind die ik niet zo vaak zie. Je hoeft niet altijd samen te zijn om je verbonden te voelen, maar op de momenten dat je samen bent je wel realiseren dat het bijzonder is en dat het goed is te weten dat je er altijd voor elkaar bent. Loslaten en vertrouwen hebben blijft een wijze levensles!! Blijf genieten van je camino en ik blijf genieten van je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marike

lopen op de Camino

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 39492

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: