Foto - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu Foto - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

Foto

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

26 Mei 2014 | Spanje, Fisterra

Ontspannen

• 26 Mei 2014 - 17:55

Mieke:

petje af...

• 26 Mei 2014 - 19:49

Hans B.:

Nou, die weken hebben je wel goed gedaan!

• 26 Mei 2014 - 21:19

Conny:

Echt wel!!

• 27 Mei 2014 - 09:41

Tonny Willems:

Hola Marike,

Gefeliciteerd!!

Hier de laatste regels van het gedicht "Caminante" (passend bij je foto met de zee achter je) van de Spaanse dichter Antonio Machado (1875-1939).

Caminante no hay camino
    sino estelas en el mar.

Wandelaar er is geen weg
    slechts een kielzog in de zee.

• 27 Mei 2014 - 11:08

Irma Veliscek:

Lieve Marike,

Wat een prestatie en wat zijn de weken voorbij gevlogen. Ik hoop dat je hebt genoten van ieder moment. Goede terugreis en tot gauw.

Kus,
    Irma

• 29 Mei 2014 - 21:10

Hanny Smits:

Hoi Marike,

Ik weet even niet hoe ik moet beginnen om op jou reisverslagen te reageren. Ze waren werkelijk geweldig om te lezen. Lag alleen een beetje achter dus steeds te laat om te reageren maar dat bij deze.
    Je hebt alles zo mooi en vol met passie gedeeld. Ik vind het super fijn voor je dat je zoveel mooie dingen heb gezien en gevoeld.Je hebt echt prachtige dingen meegemaakt die je innerlijk veel rijkdom zullen geven.
    Belevingen in de natuur met alle geluidjes, geurtjes en kleuren brengen een mens waar die moet zijn. Het geeft innerlijke rust en extra glans aan al je belevenissen. Ben echt superblij dat het voor jou zo'n positieve ontwikkeling heeft gebracht. En ik vind het echt kei stoer dat je dit hebt gedaan. 800 km op pad naar een nieuw begin.

XX Hanny

• 30 Mei 2014 - 09:53

Lex Haijemaije:

Marike,
    je hebt mij geraakt met jouw woorden en beelden. Wat een mooi pad heb jij bewandeld!
    Diepe buiging,
    Lex