gedachten - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu gedachten - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

gedachten

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

19 April 2014 | Spanje, Pamplona

Wat me erg raakte..
Ik heb een kaarsje gebrand voor Amber, m´n overleden kleine nichtje wat nooit haar ogen heeft opengedaan en voor de allerliefste Frieda, m´n vriendin. Ook heb ik in een kerkje op een berg (was overigens een flinke klim) een briefje voor hen geschreven en voor ieder een keer de klok van de kerk (bovenin via een wenteltrap) geluid.
Daarna liep ik weer op de Camino. Ineens voelde ik een sterke wind, even, een paar meter. Verder zag ik steeds een paar vlinders met me meevliegen (Amber, deed jij dat?) en zag ik overal de kleur van bloemen, viel me ineens de bloesem op en viel de rijkheid van de natuur mij op, ik rook de zoete bloemengeur en de kruidige tijmgeur. (Frieda natuurlijk!)

  • 19 April 2014 - 22:00

    Anne:

    ja Mies je bent dan wel alleen vertrokken maar je bent nooit alleen........... iedereen is graag bij je !
    liefs

  • 20 April 2014 - 03:56

    Anja Vermeulen:

    Bijzonder

  • 20 April 2014 - 11:22

    Elly:

    Hola Marike.

    Leuk om je berichten te lezen. Met dat spaans komt wel goed. Een goede borrel doet wonderen. Leuk avontuur. Ik blijf je verhalen volgen. Je kunt het.

  • 20 April 2014 - 17:19

    Theo:

    Gedachten....Laat ze lekker binnen komen.Nu je daar "alleen" loopt kun je er alles mee doen. Niemand die je stoort of je gedachten beinvloed, ze zijn lekker van jouw. gr. Theo x

  • 21 April 2014 - 09:29

    Tonny Willems:

    Hola Marike,

    Een speciale ervaring met die vlinders (Mariposas) jouw naam zit er bij in. Je gaat nu Navarra haast uit
    en dan kom je in de Rioja wijnstreek daar loop je nogal wat door de wijngaarden en als het regent door de rode modder. Na Estella (ongeveer 4 km.) kom op weg naar Los Arcos kom je langs het klooster van Irache. In de muur van het klooster zit een kraan waar wijn uit komt. Er staat het volgende bij beschreven < Wil je sterk met een goede vitaliteit aankomen in Santiago neem een slok van deze beroemde wijn en proost op uw geluk>, (neem desnoods twee slokken ha, ha, ha). In Los Arcos is ook een albergue "Isaac Santiago" dat wordt gerund door Vlamingen.

    Con pan y vino un buen camino.

    Un salud,
    Tonny Willems.

  • 21 April 2014 - 11:31

    Jacqueline Coopmans:

    Wat is dit een mooie belevenis. Zo zie je maar weer. Iedereen houdt je in de gaten en geeft op een of anderemanier een reactie.

  • 21 April 2014 - 16:51

    Lenny:

    Mooie ervaring Marike..

  • 21 April 2014 - 18:18

    Conny:

    En jij raakt ons weer.................
    Wat een bijzondere ervaring MiesXXX
    Geniet van je verhalen!!

  • 21 April 2014 - 23:11

    Carlyn:

    Mooi Marike ...

  • 30 April 2014 - 12:04

    Joan:

    Dat zijn nu de dingen waarom het gaat. Heel mooi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marike

lopen op de Camino

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 39487

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: