Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

22 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

22 mei 2014
Ik ben er.. in Santiago de Compostela! Ik heb 800 km gelopen. ..

  • 22 Mei 2014 - 16:07

    Anja:

    Shappoo!!!!!!
    Je mag trots zijn op jezelf.

  • 22 Mei 2014 - 16:09

    Jacqueline:

    Lieve Marieke, wat ben ik trots op je, proficiat!!
    Met veel plezier heb ik de afgelopen weken iedere dag jouw verslagen gelezen, ik ga ze missen!
    Het was heel bijzonder om deelgenoot te mogen zijn van deze bijzondere reis.
    Liefs XX

  • 22 Mei 2014 - 16:14

    Eric:

    Knap gedaan hoor. Dit nemen ze je niet meer af. Echt heel erg knap.
    En wat een mooie verslagen heb je ons gegeven.
    Grt en fijne en goede terug reis. Xxx

  • 22 Mei 2014 - 16:22

    John En Keet:

    Hee Mies,

    Super gedaan ! Wat een prestatie ! Doel bereikt.. 800 km. En een enorme ervaring rijker.
    Geniet nog van de paar laatste dagen, we zien je volgende week.

    Xx J en K

  • 22 Mei 2014 - 16:45

    Mieke:

    Wauw... met de mond open achter de computer.
    Klasse!

  • 22 Mei 2014 - 17:41

    Toos:

    marike
    proficiat. het was erg leuk om je te volgen op deze manier. Ik heb van je verhalen genoten.
    Je mag trots zijn op jezelf. Geweldige prestatie!
    liefs en tot ziens


  • 22 Mei 2014 - 17:44

    Tanja:

    Super goed, lieve miesje. Ben heel erg trots op je!!

  • 22 Mei 2014 - 18:51

    Lenny:

    Gefeliciteerd Marike! Mooi joh! Hoewel wij in het 'dagelijks leven' niet superveel contact hebben, alleen met stappen eigenlijk, heb ik je verhalen met veel bewondering en interesse gelezen! xx

  • 22 Mei 2014 - 18:51

    Greet:

    Fantastico Marike!!! En bedankt voor je mooie verhalen de afgelopen weken, wat heb ik er van genoten.

  • 22 Mei 2014 - 19:12

    Charlotte:

    Wauw Marike, gefeliciteerd met je geweldige prestatie! Wat heb je je gevoel en ervaring op een mooie manier verwoord in je reisverhalen, het is fijn te lezen dat deze reis je zo goed heeft gedaan. Goede terugreis en tot ziens!

  • 22 Mei 2014 - 19:44

    Anne:

    he Miesje .
    wat een prestatie zeg. ik heb met heel veel plezier jouw verhalen gelezen en regelmatig ben ik een tikkeltje jaloers geweest. echt, zo lang van huis, ik kan me niet voorstellen dat ik dat kan.
    ik kom je uitgebreid knuffelen als je weer thuis bent !
    geniet nog straks op het uiteinde van de wereld ( of ga je daar niet meer naar toe???? )
    tot in Nederland zal ik dan maar zeggen. dikke zoen Anne

  • 22 Mei 2014 - 19:59

    Christa:

    Gefeliciteerd!!! En wel thuis!

  • 22 Mei 2014 - 20:27

    Paulien:

    Hoi Marike,

    Wat een geweldige prestatie!!!!!

    Je mag trots op je zelf zijn en natuurlijk ook op Wim en de kids.
    Geniet nog even van alle moois .

    Groetjes Paulien

  • 22 Mei 2014 - 21:02

    Gemmma:

    Gefeliciteerd Marieke, wat ben je toch een fantastische, knappe, lieve, geweldig krachtige vrouw! Geniet van je wat je bereikt hebt! Jammer dat je er bent, want nu hebben wij geen reisbeschrijvingen meer om naar uit te kijken. Ik heb van je verslagen genoten!
    Dank daar voor.

  • 22 Mei 2014 - 21:16

    Hilde:

    Hoi Mies,

    Wauw... wat moet dit fantastisch voor je zijn. Gefeliciteerd! Ik ben super trots op je en wat heb ik genoten van je prachtige reisverslagen. Soms met een lach en soms met een traan.
    Tot snel weer en geniet nog even extra deze laatste dagen. Je kunt in ieder geval mega trots zijn op jezelf.

    Lieve groetjes, Hilde

  • 22 Mei 2014 - 21:16

    Wilma Vd B:

    heeeej marike

    Grote felicitaties ,grote klasse.....super wat je hebt gepresteerd......en de mooie verslagen die je ons hebt gegeven.......elke dag keken we ernaar uit.......je kunt nu terug kijken op een mooie ervaring
    en straks een goede reis naar huis ,naar je mannetje en de kids

    jan en wilma

  • 22 Mei 2014 - 21:51

    Carlijn:

    Wat een prestatie, Marike!
    Goede terugreis!!!

  • 22 Mei 2014 - 22:03

    Theo:

    proficiat meid geweldig gedaan,zie je snel weer,kusjes Theo

  • 22 Mei 2014 - 22:04

    Pup:

    Gefeliciteerd, je doel bereikt!!

  • 22 Mei 2014 - 22:07

    Gerda:

    Wauw! Geweldig gedaan!

  • 22 Mei 2014 - 22:58

    Conny:

    Ben onwijs trots op je!!!XXX

  • 22 Mei 2014 - 23:18

    Rianne Van Heertum:

    proficiat met dit geweldige resultaat en bedankt voor de mooie verhalen, ga ik stiekem nu al missen maar zie je toch liever "live" als lieve collega in ons ziekenhuis.
    Nog lekker genieten van de eindstreep en van de rest van je verblijf in Spanje en dan weer acclimatiseren thuis. Tot over enkele weken.

    Liefs Rianne

  • 23 Mei 2014 - 01:10

    Elisabeth:

    Beste Marike,

    Zo, nu kom ik maar eens "uit de kast" ik heb je op de voet al lezend kunnen en mogen volgen! Dankjewel hiervoor, voor je mooie verhalen, impressies en wat het met je deed en doet.
    Blijf ook straks, thuis, "onderweg"(figuurlijk) en letterlijk, kom eens aan in de oudste stad van Nederland:) Ik hoop volgend jaar te kunnen vertrekken maar dan uit de tweede oudste stad:)
    Hartelijke groet,

    Elisabeth

  • 23 Mei 2014 - 08:21

    Jet & Lies:

    Hee Mies !
    MARAVILLOSO
    Geweldig knap, we gaan je verslagen missen !

    Tot volgend e week !

    Groetjes en een goede terugreis gewenst !

    Jet & Lies XX

  • 23 Mei 2014 - 08:22

    Diederik:

    Gefeliciteerd! Goed gedaan. Ik ben trots op je!

  • 23 Mei 2014 - 08:27

    Trees:

    Marike wat vind ik dat geweldig goed van jou. Op alle fronten. Der heb je toch maar ff gedaan.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx trees

  • 23 Mei 2014 - 08:44

    Nico:

    Marike , van harte gefeliciteerd. Ook ik zal je verslagjes gaan missen.
    Mag ik dan eerdaags mijn collega Margreet weer terug :-) ...of lopen jullie nog een eindje op samen?
    Genieten maar nu van al die stappen .

    Groet, Nico




  • 23 Mei 2014 - 12:25

    Theo:

    Ha Mies,
    Gefeliciteerd met je prestatie. Een woord geweldiiiiiiiiiiiig.
    Groet Theo

  • 23 Mei 2014 - 15:25

    Tiny:

    Gefeliciteerd met je prestatie, ik zal je verslagen missen . Groeten aan Margreet daar ben ik ook trots op. Nu maar lekker nagenieten. Groetjes Tiny.

  • 23 Mei 2014 - 15:46

    Tonny Willems:

    Hola Marike,

    Je hebt het gehaald, ¡Muchas felicidades! een geweldige prestatie met veel doorzettingsvermogen en mooie verhalen. Er moeten tranen gerold zijn in de Catedral.

    Un salud.

  • 23 Mei 2014 - 22:36

    Yvon:

    Super gedaan ! Je straalt ervan en terecht. Blijf nog even foto's maken daar want die gaan we óók missen.

    groetjes, Yvon

  • 24 Mei 2014 - 00:33

    Caminofrans:

    Hola peregrina marike,
    Ik heb genoten van je mooie wandeling, mijn dank ervoor!!
    Ik start morgen zelf met de primitievo.
    Gegroet,
    Buon Camino
    Caminofrans

  • 25 Mei 2014 - 10:04

    Helma:

    WAUW!!!

  • 26 Mei 2014 - 00:46

    Tina Castania:

    Hallo Marike,

    Ik heb vandaag je naam gehad van Erna uit Aartswoud.
    Je kent mij niet maar aangezien ik ook net terug ben van hetzelfde avontuur leek het mij leuk jou blog te lezen.
    Vond het heel herkenbaar.. Gefeliciteerd!
    Zit nu een maand thuis en heb nog steeds last van de Camino blues. schijnt er allemaal bij te horen. Ook willen mijn voeten nog het liefst elke dag lopen maar dat gaat helaas niet.

    Succes met je terugkeer in de " normale" wereld. Je hebt je droom geleefd en dat zit voor altijd in je hart.
    Gr Tina Castania

  • 31 Mei 2014 - 16:42

    Alan:

    well done mar, you must be very proud of your achievement i am so happy for you.
    alan from england

  • 06 Juni 2014 - 21:35

    Norina Morris:

    Congratulations Marike!

    It was wonderful to have started the Camino with you and to see you along the Way.

    Hope all is well!

    Norina from Canada!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marike

lopen op de Camino

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 1209
Totaal aantal bezoekers 39449

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: