kleding - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu kleding - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

kleding

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

19 April 2014 | Spanje, Pamplona

19 april 2014. Vandaag naar Pamplona.
Enigszins gebroken opgestaan na een nachtje op karton. Na 100 meter eerst een lekker warm ontbijt op. Het werd al snel warm waardoor de afritsbroek kon worden afgeritst. Vandaag heb ik het dieptepunt bereikt qua uiterlijk. Na een nachtje op karton zie je er ook uit als ´na een nachtje op karton´. Ik heb vanochtend in het halfdonker met een hoofdlamp op mijn hoofd geprobeerd de boel te fatsoeneren. Hoofdlamp betekent dus, een strak elastiek om mijn hoofd waarbij aan alle kanten mijn haren uitsteken.. (soort Pippi langkous maar dan zonder vlechtjes)Verder heb ik dan natuurlijk mijn gigantische rugzak, een afritsbroek (ai, ai) en..ik durf het haast niet te zeggen...een heuptasje (oeh!) Maar nu dus ook nog 2 afritspijpen op mijn schoenen hangen want ik kan die natuurlijk niet zou snel over maatje 43 wandelschoen krijgen.

  • 19 April 2014 - 21:41

    Jet & Lies:

    Dieptepunt qua uiterlijk ...... ;-)
    Hee Mies komt allemaal weer goed ! Succes Sterkte !!

    Liefs van ons allen !

  • 19 April 2014 - 21:59

    Anne:

    poeh poeh, maar zolang jij nog aan pippi langkous kunt denken.........
    geniet ervan. en er zullen vast niet veel spiegels op de Camino hangen.....
    dikke zoen

  • 20 April 2014 - 18:15

    Pup En Huub:

    We volgen je op de voet... De groeten van ons, Huub en Pup

  • 24 April 2014 - 22:37

    Kolega (guess Who...):

    ach, het kan altijd erger...denk bloempotkapsel van de diëtist van de eeuw...Jij wint!!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marike

lopen op de Camino

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 39455

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: