de eerste etappe - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu de eerste etappe - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Marike Banken - WaarBenJij.nu

de eerste etappe

Door: Marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

15 April 2014 | Spanje, Roncesvalles

15 april 2014
Na aankomst in Biarritz airport met de pelgrimstaxi naar St. Jean Pied de Port. Daar gelogeerd in refugio l'esprit de Chemin. Ik heb een heerlijke avond gehad. wat een prachtige herberg. we zijn zo in de watten gelegd door Huberta, Anne, Geesje en Joxelu. Ze zijn gewend om te geven. Het zag er ook prachtig uit, beetje mediterraan, warm en inspirererende muziek.

• 17 April 2014 - 16:43

Marjan:

Hee Mriekske,
    Goed van je te horen. You go girl. Vandaag en gisteren je eerste schreden en als het goed is ben je nu de Pyreneëen over.
    Zoals beloofd het lied van de dag: You can go your own way, Fleetwood Mac.
    Inkoppertje, maar de weg is nog lang. Ik kom later met originelere vondsten!!
    Over een leuke anekdote moet ik even nadenken. Op zich hier elke dag volop inspiratie. Gisteren nog, bij het afscheid van Katrien. Maar ja, ik mag geen namen noemen he? ( Klinkt als....., ziet er uit als....haha)
    liefs, Marjan

• 17 April 2014 - 17:01

Anja:

Hoi hoi, dat is een mooi begin van je lange trip. Veel succes.